Veelgestelde vragen

Vragen voor ik een auto huur

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een mail of bel ons 026-3522745

Zijn jullie zondags ook geopend?

Nee, op zondag zijn wij gesloten. Onze vestiging is geopend van maandag t/m zaterdag Onze exacte openingstijden en meer informatie vind je op de vestigingspagina’s.

Ik ben op zoek naar een huurauto in een specifieke kleur uitvoering, kan ik een reservering plaatsen voor een auto in een bepaalde kleur?

Je kunt te allen tijde je voorkeur uitspreken voor een bepaalde kleur, maar Vallei Autoverhuur kan hierin niets garanderen.

Kan de borgsom uitsluiten worden voldaan met een creditcard of zijn er ook ander betalingsmogelijkheden?

Vallei Autogroep accepteert geen contante betaling. de eventuele borg en de huur dienen via een pin betaling voldaan te worden.

Moet ik een geldig Nederlands rijbewijs hebben als ik een auto wil huren?

Je dient in het bezit te zijn van een in Nederland geldig rijbewijs.

Het exacte aantal kilometers dat ik ga rijden is nog onbekend. Moet ik dit vooraf aangeven?

Je hoeft niet van te voren aan te geven hoeveel je gaat rijden. De extra kilometers die je eventueel gaat rijden worden achteraf met je verrekend.

Mag Vallei Autoverhuur of een verhuurpartner een kopie van mijn ID-bewijs maken?

Ja. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft een uitzondering gemaakt voor enkele branches waaronder BOVAG-verhuurbedrijven, omdat zij werken met ELENA. Om diefstal en verduistering te bestrijden, mogen die bedrijven een kopie maken van een identiteitsdocument van hun klant.

Schade

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Mocht je onverhoopt brokken maken, dan wil je graag weten wat te doen.

 
Is er een Eigen Risico van toepassing indien ik schade rijd?

  • Standaard eigen risico per schade € 450,-, afkoop eigen risico is niet mogelijk= wel mogelijk met 50% naar 225euro kosten 8 euro per dag
  • Bestuurders jonger dan 26 jaar hebben een verhoogd eigen risico van € 750,-

Een eigen risico is alleen van toepassing als een volledig ingevuld schadeformulier ingevuld is. Bij het niet aanleveren van het schadeformulier is een door belasting van de volledige schade mogelijk.

Ik heb schade gereden. Wat moet ik doen?

Ten eerste: Probeer bij een heftig ongeluk rustig te blijven. Zorg dat u het ongeval op een veilige plek kunt afronden, d.w.z. het schadeformulier invullen met een eventuele tegenpartij. Wanneer de auto niet meer rijdbaar is kunt u het nummer bellen van de alarmcentrale op de groene kaart, zij zullen een berger naar u toe sturen. Deze zullen weer contact met ons opnemen waar de auto naar toe mag. U kunt tijdens kantooruren contact met ons opnemen om een vervangende auto te regelen. Buiten kantoortijden zal een externe partij dit op zich nemen.

Vragen tijdens verhuring

Wat moet ik doen in geval van pech?
Tijdens kantooruren: kan je telefonisch contact op nemen met onze vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Buiten kantooruren: kan je telefonisch contact opnemen met de Euromobil Alarmcentrale, deze is te bereiken via: +31(0)33 245 5067.

Hoe te handelen in geval van schade?
Wanneer de auto nog rijdbaar is: vul voor- en achterzijde van het schadeformulier in en meld de betreffende schade direct bij ons.

Mijn huurauto geeft aan dat deze onderhoud nodig heeft, hoe moet ik handelen?
Hiervoor kan je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren hoe verder te handelen.

Kan ik mijn huurperiode verlengen?
Hiervoor kun je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren over de mogelijkheden.

Wat moet ik doen in geval van diefstal of vermissing van de huurauto?
Bij diefstal of vermissing van de huurauto dien je zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dien je direct melding te doen bij Zijm Autoverhuur.

Vragen bij inleveren huurauto

Kan ik de auto bij een andere Autoverhuur-vestiging inleveren dan waar ik deze gehuurd heb?
Nee, dit is in principe niet mogelijk. Tenzij je hier vóór aanvang van de huur afspraken over hebt gemaakt.

Kan ik de auto na sluitingstijd bij de Autoverhuur-vestiging inleveren?
In principe is dit niet mogelijk, kijk hier voor de openingstijden van de vestigingen.

Moet ik de auto aftanken voordat ik deze terug breng?
Je krijgt de auto volgetankt mee. Het heeft de voorkeur dat je de auto ook weer volgetankt retour brengt. Hiermee voorkom je doorberekening van eventuele aftankkosten.

Bij ons staat uw gemak voorop

Vallei Autoverhuur is dé verhuurder van Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT en ŠKODA voor zowel de zakelijke rijder als de particulier.

  • car Created with Sketch. Huur per uur mogelijk
  • car Created with Sketch. Sterke merken en een jong wagenpark
  • car Created with Sketch. Altijd interessante aanbiedingen

Wij zijn grootzakelijk partner van Euromobil en dochteronderneming binnen Vallei Auto Groep

Contact

Contact

    Hierbij geef ik Vallei Autoverhuur, onderdeel van Vallei Auto Groep B.V. en Euromobil Nederland toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor het verwerken van deze aanvraag en contact met mij hierover op te nemen.

    Contactreden valt binnen deze categorie:
    Autorelevante informatie, bedrijfsinformatie, merk/model informatie, overige commerciële info, enquete.

    De lead wordt opgevolgd door:
    De vestiging(en), overige binnen (bv, nv, etc.), importeur / fabrikant, overige (b.v. callcenter).
    - Euromobil Nederland
    - Callcenter

    Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via:
    E-mail, messaging (sms), telefoon, post.