Mail naar Vallei Autoverhuur





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Facebook account van Vallei Autoverhuur Contact opnemen met Vallei Autoverhuur Bel naar Vallei Autoverhuur
Vallei Autoverhuur  |  Huurauto's van klein tot groot
Vallei Autoverhuur

Vragen? Bel ons! 0318-509988

>
Nieuw Euromobil account aanmaken


Wil je langer dan een weekend reserveren? Neem contact op met de Euromobil partner. Contact partners
* op basis van beschikbaarheid

Weekend = vrijdag 17.00* t/m maandag 8.00 uur

Reserveren

Ons dagtarief is gebaseerd op 24 uur.
Voor de openingstijden van onze vestigingen verwijzen we je naar onze partnerwebsites.

Contact partners



Naar stap 2: Model opties

Klantenservice


Wij zijn u graag van dienst!

Klantenservice

Voorwaarden:

Het huren van onze auto's gaat onder bepaalde voorwaarden. Deze voorwaarden kunt u hier nalezen.

Bekeuring gereden?

Indien u onverhoopt een bekeuring met onze auto rijdt, zullen wij in eerste instantie bij het CJIB aangeven wie er in de auto heeft gereden. Daardoor kan het voorkomen dat u de bekeuring rechtstreeks van het CJIB thuis gestuurd heeft gekregen.

Afhankelijk van het contract dat u of uw werkgever met ons heeft afgesloten kan het ook voorkomen dat de bekeuring door ons is betaald en wij de bekeuring aan u of uw werkgever door hebben belast. Mocht u een kopie van de originele bekeuring willen inzien dan kan dat hier.

Hoe te handelen bij:

Een auto waarop u kunt vertrouwen, dat is wat onze klanten willen. Daarom verhuren wij uitsluitend jonge auto’s van maximaal 24 maanden jong. Ondanks dat deze auto’s voor elke verhuring op alle belangrijke punten worden gecheckt kan het voorkomen dat er onderweg iets mis gaat.

Pech onderweg. Het komt altijd ongelegen. Bij iedere Euromobil huurauto hoort daarom een Mobiliteitsgarantie. Mocht u stranden met uw auto, dan helpt Euromobil u overal in Europa, 24 uur per dag, 7 dagen in de week weer op weg.

Schade of aanrijding

  • Wij adviseren u ons zo snel mogelijk in kennis te stellen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen. Deze treft u in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk. Is het niet mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als u met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Pech onderweg

  • Ondanks ons zorgvuldig onderhoud kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij een pechservice op al onze voertuigen. Bij pech kan de huurder zich wenden tot de Euromobil Alarmcentrale (+31 (0) 33-2455067). Deze is 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar. Of meld u zich bij de dichtstbijzijnde Volkswagen, Audi of SEAT-dealer. Reparaties mogen alleen in overleg met de verhuurder worden uitgevoerd.

Verduistering/diefstal

  • Bij verduistering of diefstal dient u zo snel mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval. U kunt hiervoor bellen met +31 (0) 318-509988. Een kopie van de aangifte, een schadeformulier en de originele sleutels dienen wij zo snel mogelijk te ontvangen. 

  • In bovenstaande gevallen blijven de BOVAG Huurvoorwaarden van kracht zoals aan u is overhandigd bij de huurovereenkomst.

Direct contact?

Wij staan u graag persoonlijk te woord.

Neem contact met ons op

Bekeuring gereden?

Originele bekeuring opvragen kan hier.

Zoek uw bekeuring

Schade?

Heeft u schade gereden download hier uw schadeformulier

Meld uw schade

Klant worden?

Vallei Auto Groep leert u graag kennen.

Word nu klant


Direct reserveren