Klantenservice

Wij zijn je graag van dienst!

Voorwaarden:

Het huren van onze auto’s gaat onder bepaalde voorwaarden. De voorwaarden kun je hier nalezen.

Bekeuring gereden?

Indien je onverhoopt een bekeuring met onze auto rijdt, zullen wij in eerste instantie bij het CJIB aangeven wie er in de auto heeft gereden. Daardoor kan het voorkomen dat je de bekeuring rechtstreeks van het CJIB thuis gestuurd heeft gekregen.

Afhankelijk van het contract dat jij of jouw werkgever met ons heeft afgesloten kan het ook voorkomen dat de bekeuring door ons is betaald en wij de bekeuring aan jou of jouw werkgever door hebben belast. Mocht je een kopie van de originele bekeuring willen inzien dan kan dat hier.

Hoe te handelen bij:

Een auto waarop je kunt vertrouwen, dat is wat onze klanten willen. Daarom verhuren wij uitsluitend jonge auto’s van maximaal 24 maanden jong. Ondanks dat deze auto’s voor elke verhuring op alle belangrijke punten worden gecheckt kan het voorkomen dat er onderweg iets mis gaat.

Pech onderweg. Het komt altijd ongelegen. Bij iedere Euromobil huurauto hoort daarom een Mobiliteitsgarantie. Mocht je stranden met jouw auto, dan helpt Euromobil je overal in Europa, 24 uur per dag, 7 dagen in de week weer op weg.

Schade of aanrijding

Wij adviseren je ons zo snel mogelijk in kennis te stellen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen. Deze tref je in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk. Is het niet mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als je met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Pech onderweg

Ondanks ons zorgvuldig onderhoud kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij een pechservice op al onze voertuigen. Bij pech kan de huurder zich wenden tot de Euromobil Alarmcentrale (+31 (0) 33-2455067). Deze is 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar. Of meld je bij de dichtstbijzijnde Volkswagen, Audi of SEAT-dealer. Reparaties mogen alleen in overleg met de verhuurder worden uitgevoerd.

Verduistering/diefstal

Bij verduistering of diefstal dien je zo snel mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dien je ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval. Je kunt hiervoor bellen met +31 (0) 318-509988. Een kopie van de aangifte, een schadeformulier en de originele sleutels dienen wij zo snel mogelijk te ontvangen.

In bovenstaande gevallen blijven de BOVAG Huurvoorwaarden van kracht zoals aan jou is overhandigd bij de huurovereenkomst.

Bij ons staat uw gemak voorop

Vallei Autoverhuur is dé verhuurder van Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT en ŠKODA voor zowel de zakelijke rijder als de particulier.

  • car Created with Sketch. Flexibel huren
  • car Created with Sketch. Sterke merken en een jong wagenpark
  • car Created with Sketch. Altijd interessante aanbiedingen

Wij zijn grootzakelijk partner van Euromobil en dochteronderneming binnen Vallei Auto Groep

Contact

Contact