Wat gebeurt er als wij de factuur niet kunnen incasseren?

Wij facturen elke eerste dag van de maand middels automatische incasso. Indien de incasso echter mislukt, doordat deze gestorneerd wordt of door een ontoereikend saldo, dan starten wij het volgende betaaltraject:

  • 1. U krijgt van onze een IDEAL link toegestuurd waarmee u binnen drie dagen het bedrag dient over te maken. Het is ook mogelijk het bedrag op een andere wijze naar onze rekening over te maken.
  • 2. Vindt er binnen deze tijd echter geen betaling plaats, dan wordt vanaf onze kant het contract met u ontbonden en zullen wij het voertuig terugvorderen.
  • 3. Indien het bedrag na 30 dagen nog niet is voldaan, zullen wij het dossier doorgeven aan ons incassobureau. Zij zullen vervolgens met u in contact treden. Tevens zullen wij de debiteur bij het waarschuwingssysteem ELENA aanmelden, van de BOVAG.

Bij ons staat uw gemak voorop

Vallei Autoverhuur is dé verhuurder van Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT en ŠKODA voor zowel de zakelijke rijder als de particulier.

  • car Created with Sketch. Huur per uur mogelijk
  • car Created with Sketch. Sterke merken en een jong wagenpark
  • car Created with Sketch. Altijd interessante aanbiedingen

Wij zijn grootzakelijk partner van Euromobil en dochteronderneming binnen Vallei Auto Groep

Contact

Contact

    Hierbij geef ik Vallei Autoverhuur, onderdeel van Vallei Auto Groep B.V. en Euromobil Nederland toestemming om mijn gegevens te gebruiken voor het verwerken van deze aanvraag en contact met mij hierover op te nemen.

    Contactreden valt binnen deze categorie:
    Autorelevante informatie, bedrijfsinformatie, merk/model informatie, overige commerciële info, enquete.

    De lead wordt opgevolgd door:
    De vestiging(en), overige binnen (bv, nv, etc.), importeur / fabrikant, overige (b.v. callcenter).
    - Euromobil Nederland
    - Callcenter

    Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via:
    E-mail, messaging (sms), telefoon, post.